Live musik på Torvet ved MENY
Lørdag d. 2. maj kl. 12–15 kan du opleve The Golden Embers live på Torvet ved MENY!
The Golden Embers spiller americana – deres egne sange om livets kvaler midt i livet. Det handler om kærlighed i ulige uger, dating, tvivl, breakups og ensomhed… følelserne helt udenpå cowboyskjorten
Glæd dig til en nærværende koncert med akustiske instrumenter og trestemmige harmonier i samme mikrofon. Du kan høre bas, trommer, guitarer, mandolin, mundharpe og pedal steel – alt sammen leveret med masser af nerve og stemning.
I anledning af centrets 50-års jubilæum skruer vi op for hyggen i centergaden med musik i udvalgte weekender.
Glæd dig til en sommer fyldt med god stemning, hygge og underholdning i din bymidte!
Tag vennerne med og nyd en hyggelig eftermiddag med god musik